به گزارش ایرنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز به استان کردستان سفر می کند، حضور در مزار شهدای سنندج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا اولین برنامه علی شمخانی در سفر یک روزه به این استان است.
**
یادواره یک هزار و 800 شهید ترور استان کردستان با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ساعت 8 صبح در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
**
محفل انس با پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان با حضور و سخنرانی دبیر شورای عالی امینت ملی ساعت 14 در سالن همایش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می شود.
**
سخنرانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز برای ساعت 11 دوشنبه در تالار ابن سینا برنامه ریزی شده است.
**
شورای اداری استان کردستان نیز امروز با حضور علی شمخانی ساعت 17 در سالن اجتماعات استانداری برگزار می شود و برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز برای ساعت 19 دوشنبه هماهنگ شده است.
**
جشن نامگذاری مریوان به عنوان شهر جهانی کلاش با حضور 'غذا هیجاوی' از شورای جهانی صنایع دستی، بهمن نامور‌مطلق معاون صنایع ‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری و مسئولان استانی در این شهر مرزی برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) نیز به آدرس IRNASANANDAJ@ و اینستاگرام هم به آدرس IRNAKURD در دسترس است.
گزارش این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) به آدرس http://www.irna.ir/kurdistan منتشر خواهد شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اولین و تنها خبرگزاری رسمی کشور است که در سال 1313 برابر با 1934 میلادی به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی راه اندازی شد.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.