رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج، به پایداری پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین یاب در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع در بخش صنعت به ۴۰ واحد تولیدی ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در بخش کشاورزی به ۶۷ واحدتولیدی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی از مجموع ۷۹۶ واحد تولیدی ثبت نام شده برای اخذ تسهیلات ۲۲۳ واحد در بخش صنعت و ۷۵۲ واحد نیز در بخش کشاورزی در سامانه نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه از  مجموع ۲۲۳ واحد تولیدی بخش صنعت ۱۱۸ مورد در کارگروه تصویب و به بانک معرفی شده است، گفت: در نهایت از این تعداد به ۲۷ واحد مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی اظهارداشت: از مجموع ۵۷۲ واحد تولیدی ثبت‌نام شده دربخش‌کشاورزی نیز ۴۷۲ مورد جهت معرفی به بانک در کارگروه تصویب و درنهایت ۶۷ واحد به مبلغ ۱۰میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان تسهیلات واگذار شد.

به گفته‌رئیس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت کردستان جمعا ۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومان به ۹۴ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی کردستان تا به این لحظه تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی به قیاس واحدهای تولیدی ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب در سطح ملی اشاره کرد و گفت: به لحاظ تعداد و مبلغ به ترتیب ۲.۹ و ۱.۸ درصد از واحدهای تولیدی موفق به اخذ تسهیلات از بانک ها شدند.

وی همچنین به ۱۰۱ واحد تولیدی ثبت شده در سامانه بهین یاب و ۲۶ واحد تولیدی معرفی شده جهت دریافت تسهیلات به بانک به ارزش ۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش بازسازی و نوسازی اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.