معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق باید در بحث سرمایه‌گذاری و تسهیل راه برای سرمایه‌گذاران و تکمیل زیر ساخت‌ها تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه شرکت‌های خدمات‌رسان کار مهمی بر عهده دارند، گفت: زمانی که مولفه‌ای به نام رشد تقاضا عنوان می‌شود، کار سخت می‌شود و باید شرکت توزیع جوابگوی این تقاضا‌ها باشد.

فیروزی با اشاره به اینکه استان در حال توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق باید در بحث سرمایه‌گذاری و تسهیل راه برای سرمایه‌گذاران تلاش کنند و نگذارند سرمایه‌گذاری با نارضایتی از این شرکت خدمات‌رسان بیرون روند.

وی با بیان این مهم که سرمایه‌گذاری در استان اشتغال‌زایی را به همراه دارد، گفت: اگر زمانی در استان کردستان در صنعتی همچون سنگ آهن و فولاد سرمایه‌گذاری شود اولین نیاز برق است و اگر این مهم برای سرمایه‌گذار امکان پذیر نشود با مشکل روبه رو خواهیم شد.

فیروزی ضمن اشاره به اینکه مردم کردستان حق دارند شتاب  رشد توسعه استان را شاهد باشند، اظهار کرد:‌اگر شرکت توزیع برق استان در جاهایی که امکان سرمایه‌گذاری است ارائه خدمات نکنند، پاسخ جالبی برای استان نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق باید در خصوص بعضی از موارد که دربحث سرمایه‌گذاری انجام می شود باید از قبل برنامه‌ریزی و مطالعه داشته باشند تا بتوانند در کمترین زمان به مطالبه این سرمایه گذاران جواب بدهند.

فیروزی در ادامه از شرکت توزیع برق استان خواست که به روز باشند و گفت: شرکت توزیع نیروی برق بالغ بر 950 مگاوات تولید دارد که 500 مگاوات آن پیک مصرف است و 450 مگاوات نیز اضافه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان تصریح کرد: از شرکت توزیع نیروی برق استان می‌خواهیم که 450 مگاوات اضافه در حوزه صنعت استفاده شود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.