خدابنده لو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به امداد رسانی امدادگران هلال احمر کردستان افزود: در این مدت امدادگران هلال احمر در هشت نقطه برف و کولاک جاده ای امدادرسانی کردند.
وی اظهار کرد: با عبور موج بارشی از استان و بروز برف و کولاک، 10 تیم و 30 نیروی عملیاتی از نجاتگران جمعیت هلال احمر کار امدادرسانی به افراد گیر افتاده در برف و کولاک و در راه مانده را انجام دادند.
خابنده لو با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده ای دغدغه هلال احمر است ادامه داد: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان در 48 ساعت گذشته با اعزام هشت دستگاه آمبولانس کار امدادرسانی به هفت مورد حادثه جاده ای را انجام دادند که از این تعداد حادثه، پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و چهار نفر توسط نیرو های امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی با اشاره به ادامه موج بارش ها در استان گفت: تمام پایگاه و شعب جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند و سامانه ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی است.
جمعیت هلال احمر کردستان با 29 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی، 334 تیم امدادی و یک هزار و 36 نفر نیروی عملیاتی در به حوادث مختلف جاده ای خدمات امداد و نجات ارائه کرده است.
این نهاد دارای 10 پایگاه امداد جاده ای، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
خبرنگار: شیوا اردلان منش** انتشار: امید بهمنی
7352/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.