فرماندار قروه گفت: هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان و نمایش همدلی و یکدلی مسلمانان در اقصی نقاط کره خاکی و خنثی کننده توطئه‌های نفاق افکنانه است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی به مناسبت ماه ربیع الاول و آستانه هفته وحدت در مسجد النبی شهر قروه یکی از مسائل مهم و سیاسی اسلام را وحدت و یکپارچگی مسلمانان دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) رمز موفقیت را در اتحاد و یکپارچگی مسلمانان می دانند.

به گفته وی امروز با وجود هجمه ها و دشمنی های متعدد با اسلام و مسلمین همه مسلمانان شیعه و سنی باید به اشتراکات و نکات وحدت آفرین تکیه کنند و همه وظیفه دارند راه هرگونه اختلاف افکنی و تفرقه را ببندند و مانع سوء استفاده دشمنان شوند.

کولانی اضافه کرد: دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است.

وی با اشاره به عزت و اقتدار مسلمانان افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی باعث شده است همه دشمنان تسلیم استقامت، وحدت و همدلی ملت ما شوند و امیدواریم که این اقتدار و عزت برآمده از وحدت در سراسر جهان اسلام فراگیر شود.

کولانی با اشاره به اینکه ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است گفت: فرصتی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.