محمد رسول شیخی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پایگاه ها در میادین اصلی تمامی شهرستان های استان دایر شده و آماده جمع آوری کمک های بشردوستانه مردم کردستان است.
وی با بیان اینکه همچنین این نهاد روز 26 آبان در مصلاهای نماز جمعه با برپایی چادر در تمامی شهرستان های استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم است، افزود: از مردم خیر و نوعدوست استان انتظار می رود کمک‌ های خود را به پایگاه‌های مورد نظر تحویل دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: مردم نوعدوست و خیر استان می توانند کمک های غیرنقدی خود همانند آب‌معدنی، وسایل گرمایشی، چادر، پتو، پوشاک و مواد خوراکی که ضروری‌ترین وسایل موردنیاز زلزله‌زدگان است را به پایگاه های جمع آوری تحویل دهند.
شیخی زاده تاکید کرد: همچنین شماره‌ حساب 0104244846000 نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی سنندج، آماده واریز کمک‌های نقدی شهروندان برای کمک ‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده است.
وی یادآور شد: با توجه به وقوع زلزله اخیر در استان‌های کردستان و کرمانشاه، مددجویانی که منازل مسکونی و اموال آنان در اثر این حادثه دچار آسیب شده است، می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در شهرستان محل زندگی خود، گزارش خسارت وارد شده را اعلام کنند تا این نهاد ضمن بررسی لازم در جهت کمک به آنان اقدام کند.
به گقته وی، تمامی منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط این نهاد بیمه حوادث شده است.
به گزارش ایرنا، علاوه بر استقرار پایگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره) از صبح امروز در میادین و مناطق پر ازدحام تمامی شهرهای استان پایگاه های سیار (چادر) جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دایر شده است.
زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.