به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه 23 اثر از هفت نفر از اساتید و مدرسان رشته خوشنویسی استان کردستان و همچنین سه اثر حجمی اساتید مطرح در گالری هنر دانشکده هنر و معماری به معرض نمایش گذاشته شده است.
مدیر گروه رشته موسیقی دانشگاه کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه حوزه خوشنویسی در دانشکده معماری است و تلاش می شود نمایشگاه های بیشتری در زمینه هنرهای تجسمی در سطح دانشکده برگزار شود.
کژوان زندسلیمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد تعامل میان دانشجویان رشته هنر با هنرمندان و اساتید هنری استان و همچنین ایجاد ارتباط بین هنر سنتی با هنر مدرن اعلام کرد.
به گفته وی، دانشکده هنر در راستای حمایت از هنرمندان استان کردستان و ایجاد تعامل بین آنان، اهتمام به برگزاری کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی متنوع هنری برای هنرجویان و هنرمندان در سطح دانشگاه ها کرده است.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه خوشنویسی خط عشق تا 30 آبان ماه جاری در گالری هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان دایر و پذیرای علاقمندان به اینگونه آثار هنری است.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان در سال 92 تاسیس و با رشته‌ های معماری و مهندسی شهرسازی فعالیت خود را آغاز کرد و بتدریج رشته‌های خود را افزایش داده است.
هم اکنون حدود 500 نفر دانشجو در رشته های مختلف هنری این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.