به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه بررسى عملکرد کمیسیون بانک هاى استان، اظهار داشت: به درست یا غلط این ذهنیت در بین مردم و مدیران استان وجود دارد که بانک ها همکارى لازم را در تعاملات اقتصادى استان ندارند، باید این ذهنیت پاک و برعکس آن اقدام و اثبات شود.
وى خاطرنشان کرد: حضور بانک ها مى تواند در اقتصاد استان جهش ایجاد کند و تحقق این امر به قدرت ریسک پذیرى بانک ها بستگى دارد.
مرادنیا ضمن تقدیر از حمایت هاى دستگاه هاى نظارتى استان، تصریح کرد: بعید مى دانم در جاى دیگرى از کشور، دستگاه هاى نظارتى تا این حد جلوتر از دستگاه هاى اجرایى آماده گره گشایى باشند.
استاندار کردستان در ادامه خواستار تشکیل هر ٢ هفته یکبار جلسه شوراى بانک هاى استان و ارائه گزارش عملکرد از سوى بانک ها شد و افزود: مدیران بانک ها هستند که مى توانند راهکارهاى مناسب براى بهبود عملکرد بانک ها بویژه در حوزه پرداخت تسهیلات، ارائه نمایند.
مرادنیا بر لزوم وجود تفکر توسعه گرا در بین زیرمجموعه هاى بانک ها و دستگاه هاى اجرایى استان تاکید و خاطرنشان کرد: گره بسیارى از مشکلات سرمایه گذارى توسط بانک ها باز مى شود و این گره گشایى به دیدگاه و وسعت نظر افراد زیرمجموعه بستگى دارد.
وى در پایان به مبحث اشتغال فراگیر و تسهیلات این حوزه اشاره کرد و گفت: در این خصوص همه ما مسئولیم اما از بانک ها مى خواهم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا اعتباراتى بیشتر از سهم ٦٠٠ میلیارد تومانى استان جذب کنند؛ این تلاش هم به نفع خود بانک هاست و هم به نفع حوزه اشتغال استان.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786641
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.