به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با اشاره به تحولات اخیر جهان و توطئه دشمنان علیه مسلمانان بویژه در فلسطین و لبنان اظهار کرد: آنچه امروز دشمنان از آن هراس دارند یکدلی و اتحاد مسلمانان است لذا سعی و تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان بکار بسته اند.
وی افزود: دشمنان به صورت گسترده جنگ علیه ملت های مسلمان را آغاز کرده اند و با ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی در منطقه و افزایش قتل و کشتار، اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در جهان گسترش می دهند.
امام جمعه سروآباد تاکید کرد: مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند و فریب نقشه های شوم و شیطانی دشمن را نخورند و همانطور که قرآن کریم می فرماید، به یقین بدانند که پیروزی نهایی از آن، آنان است.
ماموستا سجادی مسلمانان را به صلوات فرستادن بر پیامبر گرامی اسلام (ص) سفارش کرد و گفت: صلوات و سلام برای روح مبارک پیامبر(ص) بویژه در روز جمعه سبب خشنودی خداوند متعال و پیامبر مهر و رحمت می شود و در روز قیامت شفاعت این بزرگوار (ص) را در پی خواهد داشت.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.