به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا ضمن قدردانى از پیگیرى ها و توجه ویژه وزیر کشور و رییس جمهورى، نسبت به ایجاد جهش در توسعه کردستان، ابراز امیدوارى نمود مصوبات این شورا نتایج شفاف و روشنى به دنبال داشته باشد.
وى در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه هاى مرتبط و مدیران دستگاه هاى اجرایى استان برگزار شد، با گله مندى از عملکرد وزارت نیرو در خصوص اجراى مصوبات حوزه آب این شورا، خاطرنشان کرد: عدم تخصیص کافی آب به منظور آبى کردن زمین هاى دیم کشاورزى استان تا حد رسیدن به میانگین کشور در این شاخص، توجیه علمی و منطقی ندارد.
مرادنیا در بخش دیگرى از این جلسه عملکرد حوزه راه را رضایتبخش عنوان کرد و افزود: اقدامات حوزه راه در حدى است که مى توانیم به تحقق مصوبات شورا در این حوزه امیدوار باشیم.
استاندار کردستان در خصوص حوزه کشاورزى نیز اظهار داشت: آب و کشاورزى، ظرفیت هاى مهم استان هستند و باید از آنها ایجاد ثروت و درآمد شود.
وى در ادامه این جلسه به حوزه صنعت اشاره و اذعان داشت: براى جذب سرمایه گذاران باید امتیازات ویژه اى قائل شد و براى تحقق این امر باید وزارت صنعت این درخواست را در قالب بسته پیشنهادى به هیات دولت ارائه نماید.
استاندار کردستان در پایان تاکید: مدیران استانى باید بیشتر از وزارتخانه ها پیگیر تحقق مصوبات (سند توسعه میان مدت کردستان) باشند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 780622
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.