به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای توسعه استان ضمن قدردانی از پیگیری ها و توجه ویژه وزیر کشور و رئیس جمهوری، نسبت به ایجاد جهش در توسعه کردستان، ابراز امیدواری کرد مصوبات این شورا نتایج شفاف و روشنی به دنبال داشته باشد.
وی با گله مندی از عملکرد وزارت نیرو در خصوص اجرای مصوبات حوزه آب این شورا اضافه کرد: عدم تخصیص کافی آب به منظور آبی کردن زمین های دیم کشاورزی استان تا حد رسیدن به میانگین کشور در این شاخص، توجیه علمی و منطقی ندارد.
مرادنیا در بخش دیگری از این جلسه عملکرد حوزه راه را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: اقدامات حوزه راه در حدی است که می توانیم به تحقق مصوبات شورا در این حوزه امیدوار باشیم.
استاندار کردستان در خصوص حوزه کشاورزی نیز اظهار کرد: آب و کشاورزی، ظرفیت های مهم استان هستند و باید از آنها ایجاد ثروت و درآمد شود.
وی افزود: برای جذب سرمایه گذاران باید امتیازات ویژه ای قائل شد و برای تحقق این امر باید وزارت صنعت، معدن و تجارت این درخواست را در قالب بسته پیشنهادی به هیات دولت ارائه کند.
استاندار کردستان در پایان تاکید: مدیران استانی باید بیشتر از وزارتخانه ها پیگیر تحقق مصوبات (سند توسعه میان مدت کردستان) باشند.
خبرنگار: عبدالله رحمانی
3020/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.