به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، هه تاو فریدونی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها و معابر سطح شهر با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی های بصری زیادی بوجود آورده است.

وی افزود: براساس ماده 55 و ماده 92 قانون شهرداری ها ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی از وظایف شهرداری است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج عنوان کرد: با هدف ساماندهی کلیه تابلوهای های تبلیغاتی اعم از تابلو سردرب، تابلو راهنمایی و رانندگی، معرف برندها، تابلو کوچه ها و خیابان‌ها، دیوارنوشته ونقاشی دیواری وجدار های سطح شهر، تابلو دیجیتال و روان، نصب پلاکارد و نصب داربست در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

فریدونی از آغاز اجرای طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر خبر داد و گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح تابلوهای خیابان های اصلی ساماندهی خواهد شد.

وی افزود: نحوه اجرای این طرح هم در گام نخست فقط ممیزی و شناسایی کلیه تابلوهای نصب شده در معابر و خیابان های اصلی است.

فریدونی عنوان کرد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده اند اطلاع رسانی و اخطار کتبی مبنی بر کسب مجوز جهت نصب تابلو خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج تاکید کرد: درصورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکند تابلوهای غیر مجاز بر اساس آیین نامه های قانونی از سطح شهر جمع آوری خواهند شد.

فریدونی تاکید کرد: در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شکل و ابعاد تابلوها از سوی این سازمان تعیین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج به تمامی کسبه محترم که اقدام به نصب تابلو کرده‌اند، گفت: در صورتی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند و در راستای جلوگیری از جمع آوری تابلوها غیر مجاز نسبت به کسب مجوز لازم از این سازمان اقدام کنند.

فریدونی ابراز امیدورای کرد: شهروندان بویژه کسبه محترم با تعامل و همکاری ما را در اجرای بهتری طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی و زیباسازی سیما و منظر سطح شهر یاری کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 777539
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.