به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتمع هنر و رسانه سنندج، به صورت اجاره ای با 300 میلیون ریال هزینه و از محل اعتبارات معاونت فرهنگی امور جوانان کردستان، افتتاح شد.
این مجتمع فرهنگی هنری، برای فعالیت های آموزش خبرنگاری، عکاسی خبری، سواد رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد و مرکزی برای آفرینش و اجرا، اندیشکده، اتاق خبر، برگزاری جلسات هم اندیشی و مرکز آموزش و توسعه است.
همچنین با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، کلنگ احداث خانه جوان سنندج به مساحت 2 هزار متر مربع بر زمین زده شد.
برای ساخت این مکان، 35 میلیارد ریال اختصاص داده شده که 10 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی و 25 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات استانی، تامین شده است.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی این پروژه ها اظهار کرد: یکی از طرح هایی که برای ساماندهی امور جوانان و رسیدگی و توجه به آنان در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، احداث خانه های جوان است.
عبدالحمید احمدی افزود: از طریق تاسیس خانه های جوان و سمن ها، امور مربوطه را به خود آنان واگذار می کنیم تا زمینه مشارکت هرچه بهتر و بیشتر قشر جوان فراهم شود.
وی ادامه داد: جوانان خود باید در راستای حفظ فرهنگ و آداب و رسوم منطقه خود، ایران اسلامی و ترویج آن گام بردارند.
خبرنگار: وریا کرمی** انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.