به گزارش ایرنا، جمال ارشدی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان راه اندازی یک رقابت سالم میان مدیران در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را اقدامی مثبت در جهت توسعه شهرستان دانست.
وی اظهار کرد: مدیران شهرستان در خصوص فراهم کردن شرایط آوردن سرمایه گذاران بخش خصوصی و میزان ایجاد تسهیل گری در این بخش رصد می شوند.
ارشدی با بیان اینکه خوب پیش رفتن برنامه ها و طرح های تعریف شده در شهرستان نیازمند تخصص به موقع اعتبارات است، افزود: تا یک طرح به نتیجه نرسد، طرح دیگری آغاز نخواهد شد.
وی خواستار پیگیری و اعلام نتیجه وضعیت طرح های تعریف شده و در دست اقدام از سوی مدیران اجرایی شد و تاکید کرد: شهرستان برای توسعه نیازمند هماهنگی بیشتر بین مدیران دستگاه ها است.
سرپرست فرمانداری کامیاران ارتباط مدیران شهرستان با مدیران کل خود در استان کردستان برای رفع مشکلات ضروری دانشت و یادآور شد: باید از راه ارتباط موثر با مدیران کل بتوانیم بهترین ها را برای شهرستان رقم بزنیم.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی باید رضایت مردم و توسعه شهرستان باشد، گفت: مدیری موفق خواهد بود که هدف اصلی خود را اول منافع مردم قرار دهد.
ارشدی خواستار بازدیدهای هدف دار مسئولان از طرح ها و پروژه های حوزه کاری شد و اضافه کرد: در جریان بازدید مدیران باید مشکلات را ببینند و برای رفع آنها اقدام کنند نه اینکه برای عکس گرفتن و انتشار آن در فضای مجازی برنامه بازدید برای خود تدارک ببینند.
وی سپس با اشاره به قدرت و توان بالای زنان در جایگاه مدیریتی اظهار کرد: شهرستان کامیاران با دارا بودن چهار مدیر زن در صدر شهرستان های استان کردستان از نظر حضور مدیران زن قرار دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه پیام نور کامیاران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های 6 ماه گذشته این نهادها، حاضران را در جریان اقدامات انجام شده قرار دادند و مشاور امور بانوان فرماندار نیز از مدیران اجرایی شهرستان در راستای کم کاری و عدم توجه کافی به امور بانوان انتقاد کرد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع است.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7349/9102
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.