مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۶ بیش از دویست و سی و هشت میلیارد ریال از طریق فروش مرزی به خزانه دولت واریز شده است.

به گزارش ایلنا، فریدون یاسمی طی دیدار با فرماندار شهرستان مریوان ضمن تشریح عملکرد شرکت در این ناحیه به اقدامات اجرا شده در جهت تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه های مرزی استان اشاره کرد و افزود: در راستای روان سازی عملیات کنترل و فروش فرآورده در پایانه های مرزی باشماق و سیرانبند، هماهنگی و اقدامات سخت افزاری لازم جهت اندازه گیری دیجیتال میزان موجودی نفتگاز باک کامیونها صورت پذیرفت و کنترل موجودی کلیه کامیونها بصورت سیستمی و الکترونیکی انجام می شود.

وی گفت: این مهم با استفاده از راه اندازی سیستم نرم افزاری BSS و اجرای الکترونیکی پایش وکنترل موجودی باک کامیونها انجام شده است.

یاسمی جمع آوری دلالان سوخت،جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، جلوگیری از سو استفاده احتمالی، نظارت بیشتر، درآمدزایی دولت، صرفه جویی در سوخت، تسریع در امور و کنترل کامیونهای ترانزیتی را از جمله مزایای اجرای طرح کنترل فروش مرزی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به نصب دو باب جایگاه سیار در مرز باشماق و یک باب جایگاه در مرز سیرانبند بانه جهت ارائه خدمات به کامیونهای ترانزیتی و ترانشیپی افزود: اقدامات لازم نیز جهت استفاده از این سیستم و پایش الکترونیکی برای خودروهای ترانشیپی (کامیونهای وردی به کشور از اقلیم کردستان عراق )نیز انجام گرفته است

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.