به گزارش خبرنگار ایرنا، برنامه های هفته بسیج دانش آموزی روز شنبه در نشست خبری با حضور جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کردستان تشریح شد.
سرهنگ رمضان بهزادی در این نشست با اشاره به اینکه در هفته بسیج دانش آموزی امسال 20 عنوان برنامه اجرا می شود، اظهار کرد: در سال های گذشته به صورتی گذراتر برنامه های این هفته اجرا می شد.
وی افزود: دیدار دانش آموزان با نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه و مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، حضور فرماندهان سپاه در مدارس و بازگویی رشادت های دانش آموزان، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها، غبار روبی مزار شهدا و جلسات بصیرت افزایی از برنامه های این هفته است.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست گفت: تشکل بسیج جزء بدنه آموزش و پرورش است و در برنامه های علمی، آموزشی، بصیرتی و تربیتی جایگاه ویژه ای دارد.
حبیب الله نریمانی افزود: دشمنان تمام حربه ها علیه نظام جمهوری اسلامی را به کار بردند و نتیجه ای نگرفتند و اکنون جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و سیاستگذاری های خود را بر روی آنان متمرکز کرده اند.
وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از هشت آبان آغاز و تا 13 آبان ادامه دارد، یادآور شد: اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و افتتاح پایگاه های جدید بسیج در مدارس از جمله برنامه های این هفته است.
نریمانی تاکید کرد: 75 هزار نفر از دانش آموزان استان کردستان عضو بسیج هستند که یک سوم دانش آموزان استان را شامل می شود و عزم ما بر این است که تفکر بسیجی و انقلابی را در میان دانش آموزان گسترش دهیم.
به گزارش ایرنا، افزایش سطح آگاهی های سیاسی و دینی، دفاع سریع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه به خود سازی و دگرسازی دانش آموزان و تداوم و توسعه اردوهای جهادی در مناطق محروم برخی از اهداف تشکیل بسیج دانش آموزی است.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.