زاهد نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد، پنج طرح به صورت کامل اجرا و به بهره برداری رسید و پنج طرح دیگر نیز هر کدام 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.
وی افزود: اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات داخلی، عوارض برق و کاهش تلفات در برق برای توسعه و اصلاح شبکه برق این شهرستان هزینه شده است.
نصیری تاکید کرد: احداث 160 متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان متفرقه مناطق شهری و احداث چهار هزار و 911 متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان متفرقه روستایی در روستاهای نگل، حسین آباد، زوم، اسپریز، دزلی و دره کی از مهمترین طرح های اجرا شده در حوزه برق این شهرستان است.
وی یادآور شد: اصلاح چهار هزار و 900 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستای دره کی بخش مرکزی، تبدیل چهار هزار و 600 فقره اشتراک خانگی روستایی باز فروش به تکخوانی در روستاهای ژیوار، پایگلان و دگاگا و اصلاح 810 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای دره کی از دیگر طرح های انجام شده در نیمه نخست امسال بوده است.
نصیری اضافه کرد: کلنگ زنی اصلاح 621 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستای قلعه گاه با اعتبار 144 میلیون ریال با هدف رفع حریم، کلنگ زنی اصلاح 9 هزار متر شبکه و پُست روستای بهرام آباد بخش مرکزی و کلنگ زنی اصلاح چهار هزار و 800 متر شبکه و پست روستای دیوزناو از مهمترین طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها شروع شده است.
وی ادامه داد: احداث چهار هزار و 740 متر شبکه فشار ضعیف هوایی متقاضیان متفرقه روستایی در روستاهای حسین آباد، بهرام آباد، دره کی، ترخان آباد، نسل، رزاب، گلانه، زوم و دزوند بخش مرکزی و کماله، رودبر، نوین بخش هورامان و روستای برقرو بخش کلاترزان، تعمیرات و مقاوم سازی چهار هزار و 460 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستاهای آریان، سرومال، تفلی ( بخش مرکزی) و تعویض فیدرهای اورامان و پایگلان از جمله طرح هایی هستند که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
به گزارش ایرنا، برق روستاهای برقرو و نگل از توابع بخش کلاترزان شهرستان سنندج توسط شرکت توزیع برق شهرستان سروآباد تامین می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیت 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع است و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.