رئیس شبکه بهداشت و درمان کامیاران گفت: اولین حادثه ساعت 20 میان 2 دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون بونکر در کیلومتر 25 جاده کامیاران - سنندج اتفاق افتاد که در این حادثه 2 نفر و 6 نفر هم مصدوم شدند.
کیوان فرهمندی اظهار کرد: برای انتقال مصدومان این حادثه، چهار دستگاه آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) از کامیاران به محل حادثه اعزام و نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام کردند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه در 25 کیلومتری کامیاران روی داده است، افزود: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، توسط امدادگران مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان کامیاران انتقال داده شدند.
فرهمندی با اشاره به اینکه حادثه دوم در ساعت 21 در 35 کیلومتری کامیاران منطقه یمینان اتفاق افتاد، یادآور شد: این حادثه میان یک دستگاه سواری پژو 405 با یکدستگاه سواری پراید روی داد و هفت نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.
به گفته او مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان سینای کامیاران انتقال داده شده اند.
به گزارش ایرنا، عرض کم جاده، دو بانده نبودن و نبود بزرگراه و آزاد راه، بی احتیاطی و عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم آشنایی به جاده ها در استان کردستان سالیانه باعث وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح زیادی در این استان می شود.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع است.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.