مجتبی چقازردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 68 هزار و 300 مترمربع اراضی ملی دارای مشکل در این شهرستان شناسایی شده است، افزود: از این میزان، 12 هزار و 242 مترمربع که در تصرف زمین ‌خواران بود نیز رفع تصرف شد.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریال این اراضی ملی بیش از 600 میلیون ریال است، اظهار کرد: این اراضی در حومه 6 روستایی که در حریم شهر کامیاران قرار دارند، رفع تصرف شده است.
چقازردی با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی کامیاران در برخورد با متخلفان و متصرفان اراضی ملی با هماهنگی مراجع مربوطه از جمله دادستانی و نیروی انتظامی جدی است، یادآور شد: از ابتدای سال جاری برای 6 هزار و 693 مترمربع از اراضی ملی سند تک‌ برگی به نام دولت صادر کرده است.
وی با بیان اینکه اراضی ملی کامیاران به 2 دسته تقسیم می شود، تاکید کرد: دسته اول اراضی داری سند هستند و دسته دوم شامل اجرای ماده 56 است.
وی با بیان اینکه اجرای ماده 56 در شهر کامیاران شامل 327 هکتار است، گفت: در گذشته افراد سودجو موفق به اخذ سند برای 31 هکتار از این اراضی شده اند که باید از طریق مراجع قضایی برای بازپس گیری آن اقدام لازم صورت گیرد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع است.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7349/9102
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.