به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار کرد: اعلام حمایت اسراییل غاصب از برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق فقط به این خاطر است که منافع زیادی برای این رژیم در منطقه دارد.
وی با اشاره به مخالفت کشورهای منطقه با برگزاری این همه پرسی افزود: ایران اسلامی با هیچ کشور و حکومتی اختلاف و دشمنی ندارد و تنها با ظلم و ستم و اسراییل و آمریکا مخالف است.
امام جمعه موقت سروآباد تاکید کرد: برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق به غیر از ایجاد فتنه، آشوب و گسترش نا امنی در مرزها هیچ منفعت و سودی ندارد و باعث نفوذ و دخالت پیش از پیش اسراییل و آمریکا در منطقه خواهد شد.
وی یادآور شد: ما تابع سیاست و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و هر آنچه را که این انقلاب و این نظام ناپسند بداند و با آن مخالفت کند ما نیز با آن مخالف هستیم و آن را رسمی و قانونی نمی دانیم.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: امنیت و آرامشی که امروز در کشور برقرار است به برکت خون پاک شهدا، دلاور مردی رزمندگان و صبر و استقامت جانبازان و آزادگان سرافرازی است که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن جنگیدند و از کشور دفاع کردند.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی قدردان این امنیت و آرامش و قدرشناس خون پاک شهدا است و تا آخرین قطره خون خود از این نظام و انقلاب دفاع می کنند و به دشمنان اجازه نخواهند داد خون پاک شهدا پایمال شود.
وی به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از فرائض مهم و بزرگ در دین مبین اسلام است که بر هر فردی که خود را مسلمان بداند واجب و ضروری است.
ماموستا حسینی اضافه کرد: امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش برای زنده نگه داشتن دین جد خود یعنی اسلام ناب محمدی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با دستان خالی در برابر شمشیر دشمنان ایستاد و جان خود را در این راه تقدیم اسلام کرد.
امام جمعه موقت سروآباد افزود: قیام امام حسین (ع) و 72 تن از یاران پاکش بزرگترین دلیل و راهنما برای همه مسلمانان جهان است که در برابر دشمنان جهاد کنند و علیه منکرات و زشتی ها در جامعه قیام کرده و معروفات را گسترش دهند.
فرمانده سپاه ناحیه سروآباد هم در سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: فلسفه تقارن هفته دفاع مقدس با هفته امر به معروف و نهی از منکر اینکه ما باید به یک معروف بزرگ که همان شناخت واقعی دشمنان است، توجه کنیم.
سرهنگ جعفر غفاریان اظهار کرد: در جهان امروز که دشمنان با تمام توطئه ها و دسیسه های خود قصد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را دارند، شناخت واقعی آنها یک ضرورت است.
وی افزود: دشمنان از راه های مختلف که مهمترین آنها فضای مجازی، شبکه های تلویزیونی و رادیویی ماهواره ای است، قصد نفوذ در جوامع اسلامی و رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود دارد و با استفاده از این ابزار، فضای جامعه را سمی و غبارآلود کرده است.
سرهنگ غفاریان تاکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است که دشمن و نقشه های شوم و شیطانی او را بشناسیم و با آن مقابله کنیم مهمتر اینکه اجازه ندهیم با ایجاد تفرقه و اختلاف به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.
وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ها و رشادت های هشت سال نبرد رزمندگان اسلام است که هر آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور بدست دشمن بیفتد.
وی اضافه کرد: در دفاع مقدس ملت ایران با دستان خالی تحت تدابیر و هدایت های امام راحل در برابر هجوم دشمنان شرق و غرب ایستادگی کرد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.