به گزارش ایرنا رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور روز جمعه 24 شهریور در تهران پایان یافت و تیم کونگ فو جوانان کردستان با کسب 6 نشان طلا سکوی نخست مسابقات را از آن خود کرد.
رامین زارعی، آرمان برازی، دانش قادری، پیمان محمدی، هیوا علیپور و ابراهیم خدری، ورزشکاران کردستانی هستند که 6 مدال طلا رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور را به خود اختصاص دادند.
در نتیجه تیمی، تیم کردستان با 42 امتیاز بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد و استان های البرز و تهران به ترتیب با امتیازات 16 و 14 جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.
باقر محمدی سرپرستی، محمد باستان و امیر رضا فیضی مربیگری تیم استان کردستان را در این رقابت ها بر عهده داشتند.
در این مسابقات 31 استان سراسر کشور به مدت 2 روز در 11 وزن مختلف در شهر قدس به رقابت پرداختند.

** بدمینتون بازان کردستانی رتبه دوم دور رفت مسابقات دسته یک کشور را کسب کردند
دور رفت مسابقات لیگ دسته یک مردان باشگاه های کشور، 23 و 24 شهریور به میزبانی یزد برگزار شد و بدمینتون بازان کردستانی با سه بُرد و یک باخت جایگاه دوم این دوره از رقابت ها به خود اختصاص دادند.
کردستان در گروه الف قرار گرفت و با تیم های گاز فارس، دانشگاه یزد، زاهدان و نماینده گیلان به رقابت پرداخت و در پایان در مقابل تیم های فارس، سیستان و بلوچستان و گیلان به برتری دست یافت و با یک شکست در مصاف با یزد در جایگاه دوم قرار گرفت.
زانا قادری، مبین ثلاثی، شایان رضاربابی، میلاد اکبرنیا، متین اسدی و پارسا مظفری بازیکنان کردستانی بودند که به مربیگری و سرپرستی پیام ئیلان پور در این رقابت ها شرکت کردند.
این مسابقات با حضور 10 تیم از باشگاه های سراسر ایران در 2 گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا با توجه به درخواست میزبانی از سوی هیأت بدمینتون استان کردستان، مرحله برگشت این مسابقات در کردستان برگزار خواهد شد.

** درخشش بدمینتون باز کردستانی در المپیاد ورزشی شمال غرب کشور
نخستین دوره المپیاد ورزشی رشته بدمینتون قهرمانی پسران و دختران شمال غرب کشور روز جمعه 24 شهریور با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد و بدمینتون بازان کردستانی در بخش پسران و دختران به ترتیب جایگاه دوم و سوم را بدست آوردند.
تیم کردستان توانست در بخش پسران با چهار برد و یک باخت نائب قهرمانی و در بخش دختران نیز بر سکوی سوم تیمی قرار گیرد.
در بخش انفرادی پسران، پارسا شهبازی بدمینتون باز کردستانی به مقام سوم دست یافت و در بخش دوبل نیز تیم استان کردستان با ترکیب فراز امیرحسینی و مهران آسیابانی موفق به کسب مقام سوم شد.
همچنین در بخش بانوان، مهسا عبدی مقام دوم و آیدا فدایی نیز بر سکوی مقام سوم بخش انفرادی این رقابت ها ایستادند.
این المپیاد ورزشی با حضور پنج استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان، در بخش شمال غرب کشور برگزار شد و استان های شرکت کننده رقابت های خود را به مدت یک روز برگزار کردند.
تیم پسران و دختران کردستان با مربیگری فردین اردلان و هانیه یزدان جو در این مسابقات شرکت و حضور یافت.

** کسب 2 نشان زرین طلا رقابت های بین المللی کاراته توسط ورزشکار کردستانی
رقابت های بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز در چهار رده سنی، 23 و 24 شهریور با حضور تیم های آسیایی در تبریز برگزار شد.
امید سیفی ورزشکار کردستانی در وزن منفی 90 کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود توانست در 2 استایل سابمیشن و اوپن سابمیشن، 2 مدال طلا را به خود اختصاص دهد.
در نتایج بخش تیمی، تیم ملی ایران بر سکوی اول قرار گرفت، جمهوری آذربایجان مقام دوم را کسب کرد و تیم های عراق و افغانستان به طور مشترک سوم شدند.
بر اساس این گزارش، 870 فایتر به نمایندگی از 12 کشور آسیایی و تیم ملی ایران در این رقابت ها حضور پیدا کردند و در سه استایل کاتا، کمیته و سابمیشن چهار رده سنی مختلف این رشته ورزشی با یکدیگر به مبارزه پرداختند.
هم اکنون 57 هیات ورزشی و 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان مشغول به فعالیت هستند.
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.