احمد رشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از تمام کارآفرینان در استان دعوت می شود تا یازدهم مهر آینده با مراجعه به سایت اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام مشخصات خود و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این ثبت نام از یازدهم شهریور آغاز شده است، افزود: تاکنون 30 نفر در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات برای جشنواره کارآفرینان ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در طول زمان ثبت نام اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می کند که در این راستا تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌ توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه از طریق سایت اقدام کند.
رشیدی اظهار کرد: انتخاب و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی (سطح کارگاهی و کارخانه)، نیمه نهایی (سطح استانی) و مرحله نهایی (سطح کشوری) انجام می شود و برگزیدگان در مراسمی با نام جشنواره امتنان، در استان ها و در سطح کشور تجلیل می شوند.
این جشنواره هر ساله بمنظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
کارآفرینان در صورت نیاز به راهنمایی و یا کسب اطلاعات بیشتر، می توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان مراجعه کنند.
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7352/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.