سرپرست فرمانداری کامیاران طی نشستی با معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد : در سال جاری دو جشنواره فرهنگی و هنری در زمینه موسیقی کردی و کتاب سال کردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جمال ارشدی در این نشست با تاکید بر لزوم تقویت زمینه‌های فرهنگی هنری علی الخصوص موسیقی شهرستان گفت : عرصه ی فرهنگ و هنر این شهرستان جایگاه ممتاز و ظرفیت‌های بالایی دارد.

 وی افزود : بهره‌گیری از وجود هنرمندان پیشکسوت و جوانان خلاق و خوش فکر به عنوان سرمایه‌ای مهم در جهت توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری ضروری است.  

ارشدی تصریح کرد: با اجرای جشنواره‌های فرهنگی هنری می توان پتانسیل‌ها وتوانایی‌های فرهنگی وهنری شهرستان کامیاران را فعال و جایگاه آن را ارتقاء داد.

سرپرست فرمانداری کامیاران گفت : با توجه به ظرفیت های خوب فرهنگی وهنری در نظر داریم در سال جاری دو جشنواره " موسیقی کردی" و"جایزه کتاب سال کردی" را به میزبانی کامیاران برگزار کنیم.

جلال قلعه شاخانی، معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موافقت وزارت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دو برنامه مهم و کلان فرهنگی هنری کامیاران در سال جاری (جشنواره موسیقی وجایزه کتاب سال کردی) اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد رخدادها و تحولات فرهنگی و هنری خوبی هستیم.

وی افزود:وجود پیشکسوتان بزرگ در عرصه فرهنگ وهنر ، حمایت انجمن‌ها و مردم شهرستان کمک بزرگی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در کامیاران خواهد‌بود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در نشست خود با سرپرست فرمانداری کامیاران گفت : با توجه به پیشینه خوب فرهنگی کامیاران امکان برگزاری دو جشنواره فرهنگی هنری به میزبانی این شهرستان در سال جاری فراهم است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.