به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شهرداری سنندج در جلسه بررسی مشکل ریزش ترانشه مسیر ورودی دوشان گفت: وضعیت توپوگرافی شهر به گونه ای است که بسیاری از معابر و محلات دارای پرتگاه های خطرناکی است.
علیرضا کاظمی افزود: این شهرداری در بسیاری از شهرک های شهر در راستای ایمن سازی معابر اقدام لازم جهت احداث دیوار حائل را انجام داده است.
وی اظهار کرد: ترانشه مسیر ورودی جاده دوشان واقع در کمربندی بهشت محمدی یکی از مکان های بسیار خطرناک است که احتمال ریزش بویژه در هنگام بارش برف و باران را دارد.
سرپرست شهرداری سنندج افزود: تعداد 17 باب منزل مسکونی در مسیر محدوده این ترانشه وجود دارد که تعیین تکلیف این منازل در اولویت برنامه های این شهرداری قرار گرفته است.
وی اعلام کرد: پرونده برای تملک منازل مسکونی در مسیر محدوده ترانشه ورودی دوشان تشکیل شده است و در مرحله نخست باید بر اساس نظر کار شناسان قیمت این املاک تعیین شود.
کاظمی افزود: تعامل و همکاری ساکنان محدوده این ترانشه در تملک واحدهای مسکونی بسیار حائز اهمیت است و امید می رود با هماهنگی لازم قیمت کارشناسی املاک تعیین شود.
به گفته وی در صورت تملک منازل مسکونی عملیات ایمن سازی محدوده ترانشه ورودی دوشان اجرا می شود.

**احداث پارک درون محله ای خیابان محوی در محله فیض آباد سنندج
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار کرد: احداث پارک های درون محلی در راستای ارتقاء سرانه فضای سبز و همچنین جلوگیری از تصرف در سطح محلات در اولویت برنامه های شهرداری مناطق است.
قدرت الله سیف پناهی افزود: احداث پارک های درون محله ای دارای اهمیت ویژه ای است چرا که زمینه حضور فعالیت های اجتماعی و تفریحی برای ساکنان محله را فراهم می کند.
وی بیان کرد: عملیات احداث پارک درون محله ای در خیابان محوی واقع در محله فیض آباد پشت بازارچه تاناکورا در سال جاری در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
به گفته وی پارک درون محله ای خیابان محوی دارای متراژ 2 هزار و 500 متر مربع است و برای احداث این پارک، عملیاتی نظیر 500 متر جدول گذاری، 500 متر کف فرش، نصب نیمکت و چمن کاری صورت گرفته است.
سیف پناهی افزود: انجام عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری در حال اجرا است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.