قائم مقام وزیر کشور از فرمانداران و بخشداران استان کردستان خواست با تلاش و کار شبانە روزی بە اجرایی شدن و تحقق وعدەهای رئیس جمهوری کمک کنند.

بە گزارش ایلنا، محمدحسن مقیمی روز دوشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران استان کردستان با بیان اینکە دولت دوازدهم بە تازگی مستقر شدە، اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران باید سند چشم انداز، برنامە ششم توسعە و وعدەهای رئیس جمهوری بە مردم برایشان مهم باشد.

وی مهمترین نقش در اجرای سیاست‌های دولت را به عهدە بخشداران و فرمانداران دانست و افزود: خدمت گذاری بە مردم باید بە گونەای باشد کە بعد از گذشت چهار سال مردم خدمات انجام شدە را در عمل مشاهدە کنند.

مقیمی بە مشکلات پیش روی کشور در بخش های مختلف نیز اشارە کرد و یادآور شد: امروز هم عقب ماندگی از اسناد بالادستی وجود دارد و هم مطالبات مردم افزایش پیدا کردە است بر همین اساس باید تلاش ها نسبت بە قبل افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکە هم اکنون همە برنامەهای دولت مورد تایید همگان قرار گرفتە، تاکید کرد: در دورە جدید خدمت گذاری باید نقص ها مرتفع و سرعت کار افزایش پیدا کند.

قائم مقام وزیر کشور از فرمانداران خواست محلی را برای ابراز نظر آزادانە مردم و ذکر نکتە نظرات خود در نظر بگیرند.

وی برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماە را نماد مشارکت مردم در تصمیم سازی و امیدواری آنان نسبت بە نظام و دولت ارزیابی کرد و گفت: در این انتخابات پاسخ بسیاری از سووالات و شبهات با رای مردم دادە شد کە بخشی از آن مرهون تلاش فرمانداران و بخشداران بود.

مقیمی استفادە حداکثری از پتانسیل نیروهای وزارت کشور در سطوح مختلف را نکتەای ارزندە در کارنامە دولت دانست و اضافه کرد: نیروها بە ساز و کارها آگاە و با تقسیم کار بە خوبی آشنا هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.