به گزارش ایرنا این رقابت ها با حضور دوچرخه سواران المپیکی و آسیایی و همچنین ورزشکاران مطرح در این رشته برگزار شد و 65 رکابزن در 2 رده سنی در مسافت های مختلف به رقابت پرداختند.
این رقابت ها در رده سنی جوانان در مسافت 40 کیلومتر و در بخش بزرگسالان در مسافت 72 کیلومتر با مسیرهای از قبل تعیین شده برگزار شد.
در پایان، در رده سنی جوانان، علی اصغر موسی زاده از آذربایجان شرقی، پوریا شهسواری از تهران و بهنام آبیار از زنجان به ترتیب سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش بزرگسالان، سعید صفرزاده از آذربایجان شرقی عنوان نخست را کسب کرد، حسین ناطقی از اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی سهرابی از زنجان، صاحب مقام سوم این رقابت ها شد.
همچنین در رده سنی جوانان، به 15 ورزشکار و در بخش بزرگسالان به رکابزنان اول تا بیستم جوایز نقدی اهدا شد.
رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و شهرستان مریوان، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا طبق توافق اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و فدراسیون دوچرخه سواری با توجه به شرایط مناسب مریوان برای برگزاری این رشته ورزشی، مصوب شد که از سال آینده رقابت ها به صورت بین المللی برگزار و در تقویم سالانه فدراسیون گنجانده شود.
هم اکنون 57 هیات ورزشی و 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان مشغول به فعالیت هستند.
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.