ماموستا سید احمد سجادی روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به خدمات خوب دولت در این منطقه اظهار کرد: دولت توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد و اشتغال و آبادانی این مناطق را در اولویت قرار داده است.
وی افزود: در شهرستان محروم سروآباد در هفته دولت 78 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 310 میلیارد ریال به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که بیانگر توجه ویژه دولت به این منطقه محروم است.
ماموستا سجادی تاکید کرد: خدمات دولت در بخش های آبادانی، تعمیرات فضاهای آموزشی، راه و شهرسازی، مسکن، برق رسانی و آبرسانی مناسب و قابل قبول است.
وی مردم سروآباد را لایق خدمت رسانی بیشتراز سوی مسئولان دانست و یادآور شد: سروآباد یکی از شهرستان های محروم استان کردستان است که در طول هشت سال دفاع مقدس خسارت زیادی متحمل شد و بیش از 400 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده بنابراین خدمت رسانی به این مردم وظیفه مسئولان است.
وی گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در این شهرستان بویژه در بخش های گردشگری، کشاورزی و باغداری وجود دارد که توجه بیشتر دولت به این بخش ها می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کند.
ماموستا سجادی ادامه داد: بزرگترین مشکل این شهرستان بیکاری جوانان است و اینکه صنایع و کارخانجات و شرکت های تولیدی در این شهرستان وجود ندارد بنابراین با توجه به وعده دولت دوازدهم در خصوص رفع بیکاری، امیدواریم در این شهرستان در ان دولت مشکل بیکاری کاهش یابد.
به گفته وی، با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در شهرستان سروآباد وجود دارد، دولت می تواند با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، زمینه اشتغال و درآمد پایدار را در این شهرستان مرزی فراهم کند.
وی با اشاره به آغاز بکار دولت دوازدهم و انتخاب وزیران افزود: اعضای دولت شرعا و قانونا موظف به خدمت رسانی به ملت است و رفع محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال باید سر لوحه کار آنها و همه مسئولان باشد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.