به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه روز سه شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب و خوشنویسی گفت: در شهرستان قروه 40 خوشنویس ممتاز، 100 خوشنویس عالی و یک نفر به عنوان استاد خوشنویسی مشغول فعالیت هستند.
شهلا مژده با اشاره به اینکه نمایشگاه خوشنویسی مربوط به آثار استاد محمد رضا خداویسی و علیرضا عرفانی است افزود: 22 اثر خوشنویسی با 760 جلد کتاب نمادین در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شود.
به گفته وی هشت هزار جلد کتاب در طرح عیدانه، تابستانه و پائیزه به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی در حوزه کتاب کشور در شهرستان قروه راه اندازی شده است.

** افتتاح باشگاه پاراگلایدر
مسئول باشگاه هوانوردی و پاراگلایدر عقاب شهرستان قروه در آئین افتتاح باشگاه پاراگلایدر با اشاره به اینکه در 29 شهرستان در ایران در این رشته ورزشی فعال هستند گفت: در حال حاضر این ورزش در کردستان و مریوان فعال است و قروه به عنوان سومین شهرستان در پاراگلایدر فعالیت دارد.
به گفته حمید شاهرخی در آینده نزدیگ پاراموتور و جامپینگ نیز در شهرستان قروه راه اندازی می شود.
وی یکی از اهداف راه اندازی این رشته را حضور جوانان در این عرصه و مبارزه با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد دانست.
فرماندار قروه در ای آئین گفت: شادابی و نشاط برای جوانانی که در معرض آسیب های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی هستند یک امر ضروری است.
پرویز کولانی افزود: ورزش های نشاط آور عاملی برای جایگزین کردن بازی های مخرب و جلوگیری از آسیب ها به ویژه برای جوانان است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که امروز جوانان و جامعه نیاز دارند ورزش و نشاط است، گفت: جامعه ایی که در آن نشاط نباشد در عرصه های دیگر هم پیشرفت نمی کند.
به گفته وی قروه با توجه به ظرفیت هایی که دارد در همه زمینه ها به ویژه در عرصه ورزش در کشور سرآمد است و تمامی زمینه های حیاتی برای ایجاد نشاط پایدار در جامعه باید فراهم شود.
در پایان برنامه مسابقه تیراندازی تراپ برای مسئولان شهرستان برگزار شد.
**خبرنگار: سارا صالحی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
7345/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.