به گزارش ایرنا در آیین ویژه ای با حضور مهدی امید بخش معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مسئولان شهرستان اقلید، دکتر رضا علی اکبری سرپرست سابق اداره ارشاد اقلید تودیع و سعیده قادری به عنوان سرپرست جدید معرفی شد .
مهدی امید بخش معاون فرهنگی مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در جلسه شنبه معارفه، فعالیت در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را حساس، دشوار و به همان سان، زیبا خواند.
وی افزود:خانم قادری پس از مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز،‌دومین مسئول خانم در بین مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.
امام جمعه اقلید ضمن تبریک به سرپرست جدید این اداره خواستار حمایت و همکاری هنرمندان شهرستان از وی شد .
صالح مشتاقی لار، فرماندار اقلید با اشاره به اینکه هنرمندان قوی ترین بازوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند کیفیت زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و در این راه عملکرد مثبت این حوزه در پیشرفت جامعه موثر است .
وی افزود: انتخاب یک خانم به عنوان مسئول در این شهرستان سبب افتخار است .
سعیده قادری، برنامه کاری خود را بر پایه رسیدن به اهداف وزارتخانه دانست و افزود : در این راه توجه به اصل علم محوری،انضباط محوری،شایسته سالاری و همچنین مشورت با نخبگان و صاحب نظران اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سرلوحه کار این اداره قرار خواهد گرفت .
قادری، قبلا کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، کارشناس ارشد پژوهش هنر و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بود.
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است .
خبرنگار: سید مهدی مرتضوی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9772 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.