استاندار کردستان گفت: این استان در تمامی بخش‌های فرهنگی و هنری دارای ظرفیت های بالایی است و باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور معاون امور استان های صدا و سیما در استانداری تشکیل شد، افزود: کردستان میزبان بزرگترین جشنواره فرهنگی و هنری با حضور تمامی استان های کشور است و تمامی آثار فعالان عرصه هنری و فرهنگی در این جشنواره ارائه می شود.

وی به دیگر برنامه های جنبی این جشنواره اشاره کرد و گفت: هنرمندان افزون بر سنندج در دیگر شهرستان ها حضور و برنامه فرهنگی اجرا خواهند کرد چراکه این هفته به عنوان هفته فرهنگی در استان کردستان شناخته‌ می شود.

زاهدی برگزاری این جشنواره را فرصت مطلوبی جهت معرفی بیشتر استان کردستان برشمرد و گفت: با معرفی مطلوب و شایان ظرفیت های استان به دیگر نقاط نیز زمینه برای جذب سرمایه گذاری به صورت گسترده فراهم می شود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اگرچه امکانات ایده آلی در جهت برگزاری باشکوه جشنواره نسبت به دیگر شهرهای برخوردار در کردستان لحاظ نشده اما با تشکیل ستادی کارآمد و پیگیری مسائل، مشکلات مرتفع شدند.

زاهدی در بخش دیگری از صحبت های خود به افتتاح چندین پروژه به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: مدیران استانی ملزم به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و اقدامات در دست اقدام هستند که باید به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه681 پروژه در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: برای این تعداد پروژه 220 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و در این هفته عملیات اجرایی طرح های زیادی با 260 میلیارد تومان اعتبار شروع می شود.

زاهدی تاکید کرد: از آنجا که طرح های زیادی طی ماه های گذشته توسط مسئولان کشور افتتاح گردید باعث شد امسال در هفته دولت پروژه های کمتری را افتتاح کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.