مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان گفت: دانش‌آموزان استان در دومین مسابقه ملی توانمند و هشتمین جشنواره فناوری نانو با کسب عناوین برتر خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در مراسمی که با حضور وطنی معاون توسعه فناوری دفتر ریاست جمهوری در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد از دانش آموزان و طرح های برگزیده استان در زمینه مسابقه ملی توانمند ، فناوری نانو و پژوهش سراهای دانش آموزی تجلیل شد.

وی گفت: در دومین مسابقه ملی توانمند و در بخش سطح آبگریز گروه دانش آموزان مهنا سجادى ، آذین بینایی و سیده زهرا حسینى از ناحیه ٢ سنندج موفق به کسب رتبه دوم کشورى شدند.

قربانی به موفقیت نمایندگان استان در هشتمین جشنواره دانش آموزان فناوری نانو نیز اشاره کرد و گفت: در این جشنواره  طرح های دانش آموزان فرناز رضایى، ثنا آغه ویسى، کوثر الماسیان و طرح محمد سبحان مرادی هر دو طرح از ناحیه دو سنندج و طرح فاطمه احمدزاده از سقز به مرحله نهایی کشوری این جشنواره راه یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به موفقیت پژوهش‌سراهای دانش‌آموزان استان اظهار داشت: در فعالیت آزمایشگاه توانا ، پژوهش سراى دانش آموزی ناحیه دو سنندج رتبه چهارم کشورى و پژوهش سراى خاتم الانبیاء قروه رتبه هشتم کشوری را از میان 65 پژوهش سرای دارای آزمایشگاه نانو کسب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.