علیرضا کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پاساژ صدف بعد از احداث دارای نواقص مختلفی بود که این شهرداری در راستای رسالت کاری خود مبنی بر نظارت بر احداث بناهای سطح شهر چندین مرتبه به مالکان آن اخطار کتبی داد.
وی افزود: مهم ترین نواقص این پاساژ، عدم احداث راه پله اضطراری و عدم ارائه گواهی مهندسان ناظر تاسیسات و گواهی اداره استاندارد در خصوص ایمنی آسانسور و همچنین عدم نصب سیستم اطفاء حریق است.
به گفته وی علاوه بر نواقص موجود و اعلام آن به مالکان، در این پاساژ برخی تخلفات ساختمانی نیز صورت گرفته که این شهرداری بصورت کامل این تخلفات را رصد و پیگیری کرده است.
مدیر شهرداری منطقه 2 سنندج، احداث بالکن تجاری در طبقات مختلف به متراژ 423 متر ،عدم اجرای رای کمیسیون ماده 100 در خصوص احداث راه پله اضطراری، الحاق 623 متر مربع زیرزمین و استفاده از آن بعنوان پارکینگ و الحاق 121 متر مربع و استفاده از آن بعنوان سرویس بهداشتی را از جمله تخلفات ساختمانی رخ داده در این پاساژ عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به دعوت مکرر از مالکان پاساژ صدف در خصوص ارائه دفاعیه از تخلفات رخ داده در این مجتمع تجاری متاسفانه هیچ گونه همکاری و تعاملی با شهرداری نداشته اند و بدون شک هم اکنون نیز رای کمیسیون ماده 100 پس از ابلاغ به شهرداری ارجاع خواهد شد.
پاساژ صدف واقع در خیابان پاسداران سنندج سال 79 از شهرداری پروانه ساخت دریافت و اقدام به ساخت آن شده است.
این مجتمع تجاری پنج شنبه هفته گذشته دچار حریق شد و هم اکنون نیز واحدهای این مجتمع بدلیل رفع نواقص و اختلالات تعطیل است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.