به گزارش خبرنگار ایرنا در این گزارش خبری رشادت های مردم ساکن در یکی از مناطق مرزی استان کردستان در شهرستان مریوان به شیوه ای درست و اصولی به تصویر کشیده شده است.
بعد از پخش این گزارش خبری در شبکه استانی کردستان و همچنین بخش های خبری مختلف رسانه ملی، مدیر نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی رسانه ملی هم از تهیه این گزارش تقدیر کرد.
در این تقدیرنامه آمده است: بر اساس بررسی کارشناسان نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی، گزارش مرزبانان کردستان از طیب الله ویسی خبرنگار مرکز کردستان به دلیل نوع نگاه و پرداخت حرفه ای به سوژه مرزبانی در نقطه صفر مرزی (مریوان) انتقال پیام وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در برقراری امنیت و دفاع از کیان و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و باورپذیر نمودن این پیام با تکیه بر استنادات تصویری و گفتاری، به عنوان گزارش الف ارزیابی شده و قابل تقدیر است.
در ادامه بیان شده است: بدون شک نقش و همراهی موثر تصویربردار و تدوینگر (گروه خبری) در کنار خبرنگار توانسته است این گزارش را مستند و اثرگذار نماید که شایسته است از همه عوامل خبری این گزارش قدردانی شود.
الله ویسی برای تهیه این گزارش به روستای انجیران از توابع شهرستان مریوان رفته و رشادت های جوانان مرزبان این روستا را به نمایش گذاشته است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.