به گزارش ایرنا، روز دوشنبه معاون سیاسی فرماندار سقز در آئین تجلیل از این 2 عضو کانون پرورش فکری شماره 2 این شهر با حضور در این مکان فرهنگی، گفت: کسب دستاوردهای ارزشمند هنری، علمی،‌ فرهنگی نشانه توان و ظرفیت نوجوانان این شهرستان برای کسب مراتب بالاتر و عشق به سرزمین،‌ دین و ملتشان است.
کامیل کریمیان افزود: این پیروزی ها در عرصه فرهنگ و هنر همچنین نشانه فرهنگی بودن شهرستان سقز، حمایت پدران و مادران از فعالیت های فرهنگی فرزندان است.
مسئول کانون پرورش فکری شماره 2 سقز هم با بیان اینکه این 2 نوجوان سقزی، با دونوازی ابزارهای موسیقی از جمله تُنبک و دف در این جشنواره مقام کسب کردند، اظهار کرد: برای کسب این مقام ها باید از پدر و مادر این نوجوانان تشکر کرد.
کوثر الماسی با اشاره به توانمندی این نوجوانان افزود: در سالگرد بمباران شیمایی سردشت هم پارسا و آلان برای یادمان قربانیان این شهر همراه گروه صلح و دوستی برنامه اجرا کردند.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب کانون برای پرورش و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان، گفت: سال گذشته هم در رشته نقاشی ماردین فتحی در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی 'لوئی فرانسوا' سال 2015 فرانسه ، موفق به کسب دیپلم افتخار شد.
وی ادامه داد: قصه گویی، شعرخوانی، روزنامه دیواری، کاردستی، نمایش فیلم، کتابخوانی، سفالگری، عکاسی، سرود، نمایش عروسکی، نمایش نامه نویسی، تخیل پردازی، داستان نویسی از جمله برنامه هایی است که در کانون پرورش فکری کودکان آموزش داده می شود.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.