به گزارش ایرنا عبدالمحمد زادی روز شنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه سنین مختلف نسبت به هنجار و ناهنجاری دیدگاه های متفاوتی دارند، افزود: در برنامه ریزی ها باید دیدگاه عمومی جامعه و بر اساس نیازهای جامعه هدف برای خارج شدن از برخی استرس های دوران تحصیل آنان انجام شود.
به گفته وی، جوانان و دانش آموزان و دانشجویان بیشترین هدف اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت هستند و برنامه ها باید به گونه ای تدوین شوند تا آنان بتوانند برای شروع سال تحصیلی جدید و فعالیت های کاری شادابی خود را بدست آورند.
استاندار کردستان، فعالیت دست اندرکاران اوقات فراغت در فضای مجازی را برای تاثیرگذاری بیشتر خواستار شد و افزود: اما این فعالیت نباید جایگزین فعالیت های واقعی در جامعه باشد و بلکه مکملی برای تولید محتوا و باز نشر محتواهای تولید شده باشد.
زاهدی، ادغام سازمان جوانان با تربیت بدنی را اقدامی عجولانه عنوان کرد و افزود: ورزش مشغله فراوانی داشته و ادغام سازمان جوانان با آن، مشکلات و گره های آن را افزایش داده است.
وی گفت: مسئولان ورزش و جوانان باید برای حل این مشکلات در کنار رفع مشکلات ساختاری با همکاری سازمان های دیگر اجرای کارهای موازی را به حداقل برسانند.
برای اجرای هماهنگ برنامه‌های ساماندهی امور جوانان در استان‌ها و تقسیم کار استانی برنامه ساماندهی، ستاد ساماندهی امور جوانان استان در جلسه بیست و هشتم شورای عالی جوانان در تاریخ ششم اردیبهشت 1386 تصویب شد.
22 دستگاه‌های متولی در حوزه جوانان عضو این ستاد ملی و در استان ها نیز عضو ستاد استانی هستند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.