به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ملامحمدی روز شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار کردستان، روسای دوایر و کارشناسان بانک مهر اقتصاد سنندج افزود: از این میزان تاکنون یک هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و برنامه ریزی این بانک برای پرداخت کل این میزان تسهیلات در سال جاری ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سال گذشته از سوی این بانک در استان 2 هزار و 785 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است اظهار کرد: این میزان تسهیلات در 2 زمینه طرح های سازندگی سپاه بیت المقدس استان و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال پرداخت شد.
مدیرشعب بانک مهر اقتصاد کردستان ادامه داد: این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی با توجه به شعار سال، مهمترین اقدام و هدف خود را تولید و اشتغال استان قرار داده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه عمده تسهیلات این بانک در زمینه تسهیلات زودبازده و اثرگذار پرداخت می شود گفت: سال گذشته این بانک توانسته است با11 شعبه در کل استان و 97 نفر پرسنل در بخش منابع و مبلغ مطالبات بانک سوم و از لحاظ درصد مطالبات دومین بانک استان باشد.
ملامحمدی اظهار کرد: دومین اقدام و هدف گذاری این بانک در سال جاری رسیدن به رتبه دوم استانی در بخش منابع است.
وی در ادامه افزود: عمده ترین تسهیلاتی که این بانک به واحدهای کوچک و زودبازده در حوزه طرح های بسیج سازندگی پرداخت کرده در زمینه های پروش ماهی، ماکیان، نان صنعتی، پرورش قارچ، زنبور عسل، کارخانه های تولید فوم، آزمایشگاه خاک و کارخانه قیر بوده است.
مدیر شعب بانک مهر اقتصاد کردستان گفت: این بانک بعد از بانک ملی دومین بانک پرداخت کننده تسهیلات در استان است و سال گذشته رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.
بانک مهر اقتصاد استان کردستان دارای 11 شعبه است که چهار شعبه ان در شهر سنندج و هفت شعبه نیز در سایر شهرهای استان است.
7348/3034/6108
**خبرنگاران: حسن حسین زاده، افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.