به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحمد سجادی در خطبه های نماز جمعه سروآباد، با تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی مسلمانان روزه دار در روز قدس، یکبار دیگر به دشمنان اسلام ثابت کرد که مسلمانان جهان متحد و یکپارچه هستند و ملت مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارند.
وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب با درایت و بصیرت خویش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که ماه اخوت و برادری است، در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به نام روز قدس نامگذاری کردند و خطر رژیم صهیونیستی را به مسلمانان جهان گوشزد کردند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: امروز ملت روزه دار ایران اسلامی با راهپیمایی خود و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند، حامی و پشتیبان مظلومان جهان به ویژه فلسطین هستند و تا پیروزی نهایی اسلام در برابر جهان کفر عقب نشینی نخواهند کرد.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس لرزه بر تن سردمداران جهان کفر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخت و به آنها ثابت کرد که قدس شریف تنها متعلق به فلسطین نیست، بلکه قبله دوم همه مسلمانان جهان است و تا آزادی کامل آن از چنگال اسرائیل غاضب مبارزه خواهند کرد.
وی در ادامه به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان از برترین ماه های دین اسلام است که عبادات و طاعات خداوند متعال ثواب و پاداش بیشتری نسبت به سایر ماه های دیگر دارد، بنابراین عبادت بیشتر در این ماه مبارک باعث سعادت دنیوی و اخروی انسان می شود.
ماموستا سجادی اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و در این روزها عفو و مغفرت خداوند متعال بیشتر است، بنابراین باید سعی و تلاش کنیم از این نعمت و فرصت الهی به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره ببریم.
وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر از مسلمانان خواست زکات فطریه خود را پرداخت کنند و در صورت امکان زکات فطریه خود را تحویل کمیته امداد امام (ره) نمایند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح روز جمعه 2 تیر با حضور نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و اقشار مختلف مردم روزه دار و مرزدار شهرستان سروآباد برگزار شد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.