به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در این پیام آورده است: روز جهانی قدس به عنوان ابتکار امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، نماد استکبار ستیزی، آزادیخواهی و روز همبستگی و همدردی با مردم فلسطین در برابر جنایت های ضد انسانی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.
در ادامه این پیام آمده: با توجه به شرایط منطقه و جنایت های جریان های تکفیری مانند داعش و طالبان که دست پروده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی است و راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری، همزمان با سی و هشتمین سالگرد آن، همبستگی ملت شریف ایران و سربلندی کشورمان را مضاعف می کند.
وحدت میان کشورها و ملت های مسلمان، تنها راهکار موثر در جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان است و تا این وحدت حاصل نشود مستکبران توطئه های بیشتری طراحی و اجرا می کنند و راهپیمایی روز قدس بهترین فرصت برای افزایش وحدت مسلمین است.
کشورهای اسلامی موظف به دفاع از مسلمانان مظلوم در تمام دنیا هستند و این یک تکلیف شرعی است و هیچ کشور و ملتی نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشد.
در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم از بارگاه الهی در این ماه مبارک، از مردم متدین و مرزدار استان کردستان دعوت می کنم به عنوان حامیان اصلی مردم فلسطین، امسال نیز بسیار باشکوه تر از سال های گذشته، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنید.
امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم فلسطین به روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
راهپیمایی روز قدس فردا جمعه همزمان با سراسر کشور در کردستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
3034/ 3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.