علی مفاخری روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور در راهپیمایی روز قدس را یک ضرورت دانست و گفت: بر همه مسلمانان جهان واجب و ضروری است که با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام نفرت و انزجار از جنایت های رژیم غاضب اسرائیل و آمریکا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.
وی با بیان اینکه ملت فلسطین ملتی مظلوم و ستم دیده است که سال های زیادی زیر چکمه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار دارد، افزود: رهبر کبیر انقلاب با درایت و بصیرت خود به منظور حمایت از ملت فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و بدون شک شرکت در این راهپیمایی باعث ترس و هراس این رژیم غاضب می شود.
فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: روز قدس روز اتحاد و وحدت مسلمانان جهان نیز است، در این روز همه مسلمانان جهان ضمن حمایت خود از ملت فلسطین اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان نشان خواهند داد.
وی افزود: آنچه که امروز مسلمانان بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارند، وحدت کلمه و یکدلی است و بدون تردید راهپیمایی روز قدس تقویت کننده این اتحاد و یکدلی مسلمانان سراسر جهان است.
وی گفت: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس باید بدانند که مسلمانان جهان برادر و حامی هم هستند و هیچ وقت ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین را تنها نمی گذارند و تا زمان پیروزی نهایی و آزاد سازی قدس شریف از چنگال آنها همچنان از ملت فلسطین حمایت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم فلسطین به روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 2 تیر ساعت 10 صبح از میدان شاه عبدالعظیم شهر سروآباد به سمت میدان معلم این شهر برگزار می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/020
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.