شکور صلواتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این سازمان برنامه ریزی لازم را برای رفاه حال روزه داران و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی انجام داده است.
وی ادامه داد: با توجه به مسیرهای راهپیمایی، این سازمان هم نسبت به استقرار اتوبوس در نزدیکترین خیابان جهت جابجایی شرکت کنندگان در پایان مراسم روز قدس اقدام کرده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با اشاره به اختصاص 16 دستگاه اتوبوس برای جابجایی راهپیمایان گفت: هشت دستگاه از این اتوبوس ها در چهار راه انقلاب مستقر است که در پایان مراسم روز جهانی قدس شهروندان را در مسیرهای میدان نبوت، ایستگاه عباس آباد و شهرک مولوی جابجا می کند.
وی بیان کرد: چهار راه طالقانی مسیر دیگری است که روز جمعه اتوبوس های این سازمان در آن مستقر است است و هشت دستگاه اتوبوس نیز در پایان مراسم راهپیمایی در مسیرهای شهرک بعثت، بلوار شبلی و مبارک آباد نسبت به جابجایی شهروندان اقدام خواهند کرد.
صلواتی همچنین به اختصاص 9 دستگاه اتوبوس برای مسدود کردن خیابانهای منتهی به مسیرهای راهپیمایی گفت: این اتوبوس ها با هماهنگی راهنمایی و رانندگی خیابان های تعیین شده را مسدود خواهند کرد.
در مجموع 100 دستگاه اتوبوس در 23 خط به جابجایی شهروندان در شهر سنندج می پردازد که از این تعداد 76 دستگاه خصوصی و مابقی نیز متعلق به سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج است.
سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.