رئیس حوزه هنری کردستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی 'دف نوای رحمت' باشعار 'هنر، همگرایی، مهربانی' و نخستین دوره بین المللی این جشنواره شهریور ماه 96 در سنندج برگزار می شود.
امین مرادی با اشاره به برگزاری جشنواره در سه بخش بین الملل، اصلی و ویژه گفت: هدف از برگزاری جشنواره، ترویج مضامین و مفاهیم رفیع اسلامی و انسانی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی، خلق و تولید آثار هنری فاخر و نمونه برای ابلاغ تعالیم اسلامی و توجه به موسیقی‌های خانقاهی و عرفانی است.
وی اظهار کرد: شرایط عمومی و تخصصی جشنواره را در هر یک از بخش های جشنواره در سایت جشنواره به آدرس www.artsanandaj.com درج شده است.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت و یا شماره 08733243624 دبیرخانه جشنواره و یا کانال تلگرامی جشنواره به آدرس https://t.me/dafnavaziDafnavayerahmat با شرایط جشنواره آشنا شوند.
رئیس حوزه هنری کردستان با دعوت از تمامی هنرمندان دف نواز برای حضور در این جشنواره اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره تا 10 مرداد جاری آماده پذیرش آثار هنرمندان سراسر کشور است.
هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی 'دف نوای رحمت' و نخستین دوره بین المللی این جشنواره از 15 تا 17شهریور همزمان با عیدین سعید قربان و غدیر در سنندج برگزار می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.