رشید قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، هشت نفر از دانش آموزان استان به عنوان برگزیده به مرحله نهایی این المپیاد راه یافته و در جمع 36 برگزیده کشوری قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه 36 نفر از داوطلبان هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از 13 استان کشور موفق به کسب بالاترین رتبه کشوری شده اند افزود: دانش آموزان دیار محمدی و اسرین حیدری از شهرستان مریوان، سهیل سهیلی، مازیار افشار، پارسا فرهیخته، رُزا رستم نژاد، پریسا آئینی و ژینا رحمانی از ناحیه 2 سنندج دانش آموزانی هستند که از استان به مرحله نهایی این المپیاد راه یافته اند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: این برگزیدگان تابستان 96 در تهران برای دریافت مدال های برنز، نقره و طلا با هم به رقابت خواهند پرداخت.
به گفته وی برگزیدگان این المپیاد از 13 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، گلستان، مازندران و هرمزگان هستند.
مرحله اول آزمون هشتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، اردیبهشت ماه سال جاری در 137 شهر کشور با شرکت 23 هزار و 519 دانش آموز برگزار شد.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.