معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری آیین تجلیل از جوانان برگزیده کردستان و مدیران دستگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی با بیان این مطلب گفت: 15 جوان برگزیده کردستانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی روز چهارشنبه دهم خرداد ماه در شهر سنندج تجلیل می‌شوند.

وی افزود: این همایش به همت موسسه فرهنگی افق و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار می شود.

رضایی اظهار داشت: در این همایش از مدیران دستگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از حضور مسئولان ارشد استان در این برنامه خبر داد و گفت: رونمایی‌از پوستر اولین جشنواره هنری-رسانه‌ای "لاوی کورد" و کتاب ورزشی "اصول جودو" از دیگر برنامه‌های همایش تجلیل از جوانان برگزیده استان است.

هیرش رضایی تصریح کرد:جوانان برگزیده در حوزه‌های هنری، سرباز و کشاورز جوان، ورزشکار نمونه با توانایی‌های خاص، امداد و نجات، قرآن و جوان، عرصه رسانه نوشتاری، اختراع و ابتکار و بسیجی، ورزشکار و علمی جوان، پژوهشگر و مددجوی برتر هستند که در این مراسم مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با برگزاری این فعالیت‌ها در جامعه و در بین جوانان یک نوع نشاط و امید را فراهم خواهیم کرد تا وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی این نخبگان جوان را افزایش دهیم.

رضایی اظهار داشت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان، حوزه فرهنگی و امور جوانان استان در تعدادی از شاخص‌های تعیین شده رشدی 400 درصدی داشته است که در این موضوع روند رو به رشد و چشمگیری دیده می‌شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.