حجت الاسلام مختار کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مبلغ و مبلغه از امروز همزمان با آغاز ماه رمضان به مناطق و روستاهای محروم اعزام و تا پایان ماه مبارک در این مناطق حضور دارند و در مساجد و تکایا به سخنرانی درباره فضایل و برکات این ماه، برپایی کلاس های قرآنی و غیره می پردازند.
وی هدف از اعزام این مبلغان را ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی در سطح استان و آشنایی بیشتر آحاد جامعه بخصوص جوانان با فضایل این ماه مبارک عنوان کرد و گفت: اعزام مبلغ در طول ایام سال و در مناسبت های مختلف همانند ماه محرم، ماه رمضان و غیره توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه برگزاری 25 دوره آموزشی پایه قرآن کریم برای قرآن‌آموزان، برگزاری 30 محفل قرآنی در 30 مسجد و 10 شهر استان و همچنین برگزاری محفل جزء‌خوانی در مساجد بویژه در نایسر سنندج از دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان است.
وی همچنین برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ایام ماه رمضان از جمله ویژه برنامه شهادت امیرالمومنین(ع) و وفات حضرت خدیجه کبری(س) را از جمله دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سطح استان عنوان کرد.
به گفته وی محوریت برنامه‌های تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مساجد است و امیدواریم با حضور گسترده مردم برنامه‌های ماه رمضان را پیش ببریم.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.