مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره با انجام مراحل فراخوان در آینده نزدیک به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی اظهار داشت: جلسه کارگروه (ماده 27) با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ظهر روز دوم خردادماه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه های دارایی، دادگستری و سازمان مدیریت حضور داشتند و در خصوص دو پروژه ورزشی در استان کردستان گفت و گو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود: در این جلسه زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره از سوی کارگروه ماده 27 واگذاری وزارت ورزش و جوانان به بخش خصوصی تأئید و در آینده نزدیک با انجام مراحل فراخوان به فرد سرمایه گذار تحویل داده خواهد شد.

جولایی به 60 درصد پیشرفت استخر سرپوشیده دیواندره اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه با اعتبارات بخش دولتی احداث شده است و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد آن از طریق ماده 27 واگذار کند.

جولایی عنوان کرد: زمین چمن استقلال سنندج نیز با توجه به چند دوره بازسازی و استفاده آن طریق ماده 88 به مشکلات کمبود آب و نیروی انسانی مواجه شده بود در راستای استفاده مجدد جامعه مخاطب به سرمایه گذران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی افزود: با تأیید وزارت ورزش و جوانان مراحل واگذاری این دو پروژه مهم در استان کرستان فراهم می شود و به زودی با تدوین شرایط و دستورالعمل های لازم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به فراخوان گذاشته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: دولت ماده 27 یا واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی  را به عنوان یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی در بخش طرح های عمرانی تلقی می کند و باید جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

جولایی در پایان گفت: در سال 95 از طریق ماده 27 استخر سرپوشیده سقز و خانه ژیمناستیک شهرستان بانه به بخش خصوصی واگذار شد و در این قسمت یکی از دستگاه های پیشتاز کردستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.