مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع دو حادثه ناگوار در این شهر خبر داد و گفت: در این دو حادثه یک نفر فوت کرد و یک نفر هم زخمی شد.

به گزارش ایلنا، رامین اسدنژاد، اظهار داشت: در یکی از روستاهای اطراف دوشان از توابع شهر سنندج یک مرد 40 ساله به علت خراب شدن موتور چاه آب به داخل چاه می‌رود . 

وی افزود: متاسفانه این فرد به علت وجود گاز درون چاه دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط می‌کند . 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سنندج عنوان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه توسط یکی از بستگان وی خبر سقوط این فرد از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده می‌شود . 

وی بیان کرد: در پی این حادثه تیم عملیات غواصی و امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند . 

اسدنژاد ادامه داد: با توجه به اینکه عمق این چاه 22 متر بود کار جستجو جهت یافتن این فرد بسیار سخت بود که پس از تلاش 4 ساعته توانستند جسد این مرد 40 ساله را از درون چاه بیرون بکشند . 

بلعیده شدن دست کارگر 30 ساله در چرخ گوشت صنعتی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج همچنین به وقوع حادثه‌ای دیگر اشاره کرد و گفت: در حادثه‌ای دیگر شب گذشته یک جوان 30 ساله در یکی از رستوران‌های سطح شهر اقدام به تمیز کردن چرخ گوشت صنعتی می‌کند که دست این گارگر در چرخ گوشت گیر می‌کند . 

اسد نژاد افزود: بلافاصله این گارگر به بیمارستان اعزام می‌شود و نیروهای این سازمان هم با تجهیزات کامل جهت برش چرخ گوشت به اتاق عمل اعزام شدند . 

وی اظهارداشت: متأسفانه پس از برش چرخ گوشت چند انگشت این گارگر به شدت آسیب دیده بود که جهت انجام عمل جراحی در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.