سید عطا حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و اظهار کرد: بدون شک حضور گسترده ملت ایران در انتخابات روز جمعه در آینده کشور تاثیرگذار بوده و باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.
وی ادامه داد: ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای یکبار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای مقدس نظام ثابت می کنند که به نظام و انقلاب اسلامی خود پایبند و علاقمند بوده و به دشمنان اجازه دخالت و نفوذ را نخواهند داد.
بخشدار مرکزی شهرستان سروآباد یکی از افتخارات مهم انقلاب اسلامی را تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم بیان کرد و افزود: ضرورت حضور گسترده در پای صندوق های رای در این است، که مردم با مشارکت حداکثری خود برای مدت چهار سال مدیریت اجرایی کشور را به دست مدیری لایق، توانمند، با تدبیر و کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا را به دست افراد دلسوز و آگاه خواهند داد.
وی بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به مانند یک واکسن بسیار قوی است که نظام و انقلاب اسلامی را در مقابل تمام تهدیدات دشمنان واکسینه خواهند کرد، بنابراین شرکت در این انتخابات یک ضرورت و نیاز است.
وی اضافه کرد: حضور حداکثری ملت در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت جدا انتخاب بهترین ها برای پارلمان های محلی و ریاست جمهوری، بدخواهان نظام و انقلاب را نا امیدتر کرده، عزت و اقتدار ایران و ایرانی را در صحنه های بین المللی پیش از پیش خواهد کرد.
حسینی ادامه داد: حضور حداکثری ملت در انتخابات همیشه نشان داده است که درصد خطا و اشتباه در مشارکت حداکثری به پایین ترین حد خود خواهد رسید و ملت ایران با علم به این مهم، شرکت در تمامی صحنه های مختلف به ویژه انتخابات را یک رسالت و یک وظیفه دانسته اند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با اقلیم کردستان کشور عراق دارد.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.