فیلم کوتاه "مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد" در سومین حضور و اکران بین المللی خود در شهر نیویورک آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش‌ایلنا، چهارمین اثر سامان حسین پور در مقام نویسنده و کارگردان  در بیست و دومین جشنواره جهانی فیلم «ننتاکت» نیویورک حضور دارد.

 مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد ساخته سامان حسین پور به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارد. این جشنواره از 21 تا 26 ژوئن در آمریکا برگزار می‌شود.

جشنواره ننتاکت یکی از جشنواره های معتبر نیویورک و آمریکا به حساب می آید که در بیست و دومین دوره خود میزبان 44 فیلم کوتاه از کشور های مختلفی است که در این میان تنها یک فیلم از ایران به بخش نهایی راه پیدا کرده است و به نمایندگی از ایران به نمایش گذاشته خواهد شد. این فیلم قبل تر در جشنواره اسماعیلیه مصر و جشنواره رادیو سیتی والنسیا اسپانیا نیز به اکران گذاشته شده است.

فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد، چهارمین فیلم سامان حسین پور در مقام نویسنده و کارگردان است، این فیلم از تولیدات حوزه هنری استان کردستان است.

سامان حسین پور فیلمساز 24 ساله کردستانی تاکنون چهار فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است و هم اکنون در مقدمات فیلم کوتاه جدیدش با عنوان "دیگری" به سر می برد که نویسندگی این اثر را به همراهی دیگر هنرمند کردستانی "آکو زندکریمی" انجام داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.