به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن بابائیان روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید وحید مرشدی در میدان اتحاد شهر قروه با اشاره به امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: در حالی کشورهای همسایه ایران در منطقه خاورمیانه احساس امنیت نمی کنند اما امنیت ایران مثال‌زدنی است و به برکت همین اقتدار و مظلومیت، ملت ایران احساس امنیت می کنند.
وی اضافه کرد: امنیت در ایران مدیون فداکارانی چون نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش سرافراز چون فرزندان گمنام امام عصر(عج) است و مردم قدردان آن هستند.
وی با اشاره به فرموده امام حسین (ع) گفت: در هفته آینده آن کسانی که می خواهند خون این شهداء هدر نرود باید خون تازه بر جریان و شریان نظام جمهوری اسلامی تزریق کنند و آن حضور در پای صندوق های رای است.
امام جمعه شهر قروه با اشاره به علت اینکه امروز دشمن جرات نمی کند به عزت و شرافت کشور ما تعرض کند اظهار کرد: مردم پای این انقلاب ایستاده اند و سایه جنگ را نه مسئولان بلکه مردم از کشور دور کرده اند.
به گفته وی حضور و اقتدار مردم باعث شده که دشمن جرات نکند به این سوء نگاه کند و برای پاسداشت خون شهداء باید در اولویت اول حضور در پای صندوق های رای حاضر باشد و انتخاب اصلح در اولویت دوم است.
حجت الاسلام با باییان با اشاره به اینکه اگر امت کنار بکشد یا به دلیل کم کاری عده ای، قهر کنند و انقلاب تنها بماند سر حسین بن علی(ع) بر بالای نیزه خواهد رفت.
وی افزود: مردم ما تا به امروز قاطعانه و محکم ثابت کرده اند که دیگر اجازه نمی دهند سر حسین بن علی دیگری بر بالای نیزه بروند و با جانشان و خونشان پای این انقلاب را امضاء کرده اند و این انقلاب به دست مقام معظم رهبری و مهدی صاحب الزمان داده خواهد داشت.
حجت الاسلام حسن باباییان با اشاره به اینکه شهادت مقامی است که حتی انبیاء و اولیای خدا آرزوی آن را داشتند، اظهار کرد: شهادت بالاترین مقام برای انسان در نزد خداوند است و پس از شهادت بالاترین خوبی وجود ندارد.
استوار یکم وحید مرشدی متولد 1360،مجرد، اهل شهرستان قروه مسئول برجک سیرین هنگ مرزی بانه کردستان در درگیری با گروهک های معاند روز 19 اردیبهشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.