به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در ایین افتتاح و بهره برداری از طرح های درمانی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تالار ابن سینا سنندج ، عملکرد دولت تدبیر و امید را در حوزه سلامت بسیار موفقیت آمیر توصیف کرد و گفت: دولت دکتر روحانی و مجموعه وزارت بهداشت، بویژه شخص دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی اهتمام و عنایت ویژه ای به حوزه سلامت داشته اند و در راستای ارتقای بهداشت جامعه تلاش های زیادی کردند.
وی مقوله سلامت آحاد جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در راستای بهبود سلامت مردم و ارتقای سطح بهداشتی درمانی مردم در اقصی نقاط کشور خدمات چشمگیری ارائه کردند.
به گفته وی با اجرای طرح تحول نظام سلامت و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار استان، مراکز بهداشتی و درمانی زیادی در مناطق حاشیه نشین استان راه اندازی شد.
زاهدی افزود: تحول در حوزه سلامت و ارتقا شاخص های بهداشتی درمانی تنها ارتقاء شاخصه های بهداشتی نبوده است بلکه همگام با این تحولات انگیزه و دغدغه خدمت به بیماران نیازمند نیز افزایش یافته است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفری یک روزه به کردستان، 11 پروژه عمرانی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارزش 140 میلیارد ریال را افتتاح کرد.
افتتاح سالن امتحانات دانشکده های پزشکی و بهداشت، افتتاح سالن مهارت های بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آزمایشگاه و مرکز مهارت های بالینی دانشکده پیراپزشکی و مرکز سلامت، از جمله برنامه های سفر قاضی زاده هاشمی به کردستان بود.
بهره برداری از پژوهشکده سلامت در حوزه پژوهش، افتتاح کلینیک ویژه شهرستان بانه، بهره برداری از درمانگاه، سایت اداری و ورودی مرکز پزشکی توحید سنندج از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/** انتشار دهنده: بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.